חמשת הצעדים העיקריים למשא ומתן מוצלח עם מיקרוסופט

רישיונות תוכנה הם החלקים החשובים ביותר בניהול עסק מודרני. אם הדברים אינם מתוכננים, שגיאה יחידה בתהליך עלולה להאט או אפילו להפסיק את כל העסק שלך. זכור שלמיקרוסופט יש עשרות מוצרים ארגוניים והסכמי רישיון רבים ושונים, כך שהדברים יכולים להסתבך מעט אם לא תתמודד עם זה כל יום. ב- אמרסט שירותי תוכנה, אחד השירותים שאנו מספקים הוא לעזור לחברות להתכונן למשא ומתן בנושא הסכם רישוי של מיקרוסופט. להלן מבט כיצד מתחילים את תהליך המשא ומתן.

שלב ראשון: זהה את הצרכים שלך

מרבית לקוחותינו מגיעים אלינו כשמונה עד עשרה חודשים לפני מועד חידוש הסכם התוכנה שלהם. זהו אחד החלקים החשובים ביותר בתהליך עבורנו, מכיוון שמיקרוסופט רוצה לדעת מה אתה צריך ואיך משתמשים בו. המטרה העיקרית שלנו בשלב זה היא לדבר עם הצוות שלך ולהבין מה יש לך עכשיו, במה אתה משתמש ואיפה הוא ממוקם. נדון בשימוש בתוכנה הפנימית שלך ובכמה מוצרים נמצאים בשימוש. יחד נעבור את התהליך, נמלא שאלון ונסקור את הנחיות הרישוי של מיקרוסופט. מומחי משא ומתן הרישוי שלנו יגידו לך איזה מידע אתה זקוק ואיפה למצוא אותו.

שלב שני: בחר כיוון

צוות ניהול והמשא ומתן שלך צריך לדון בתוכניות הקרובות בחברה שלך. זה ישפיע מאוד על הצרכים של העסק שלך מבחינת השימוש ונפח התוכנה בשלוש השנים הבאות. גורמים מסוימים כוללים באילו גרסאות אתה מתכוון להשתמש, בין אם תשדרג למהדורות תוכנה חדשות יותר או לאילו מערכות הפעלה או מערכות בהן עובדים שלך משתמשים, למשל. יש לבדוק האם יש פרויקטים גדולים באופק או אם יש תוכניות למיזוגים ורכישות. בשורה התחתונה, אינך רוצה לבזבז יתר על המידה או להמעיט בערך.

שלב שלישי: ניתוח פיננסי מקיף

בעזרת המידע שאספנו משני הצעדים הראשונים, מומחי הרישוי של מיקרוסופט יעזרו לכם לבחון את האפשרויות וההשלכות על ההסכם הקרוב שלכם. אנו נשתמש בניסיון ובידע שלנו כדי לפרוס את האפשרויות, לאחר מכן הצוות שלך יכול לשקול את האפשרויות שלך ולהחליט מה האפשרות הכדאית ביותר..

שלב רביעי: דרישות תכנון להצעת הרישוי של מיקרוסופט

לאחר חקר מדוקדק ומספר דיונים עם הצוות שלך, נבנה תוכנית העונה על הדרישות שלך להווה ולעתיד. הנסיון העשיר של אמרסט, יעזור להבין אילו תנאים מיקרוסופט עשויה לקבל ולסוגי עסקאות תהיה נטייה לסרב, או אולי להתמודד עם מחיר גבוה יותר. נרכיב מסמך מלא המתאר את תוכניות ה- IT שלך בעתיד. המסמך יכלול סקירה של שוק ומהם צרכי החברה למוצרים ולרישיון תוכנה.

שלב חמישי: היכונו למשא ומתן

לאחר שמיקרוסופט מקבלת ובודקת את הדרישות שלך, תוחזר ההצעה לשיקולך. קח בחשבון שמיקרוסופט היא חברה שלעיתים רחוקות חושפת דבר לפני שהיא מוכנה. במילים פשוטות, שום כמות של מחקר ותכנון לא יכולה להבטיח באופן מוחלט כי ההצעות שלנו יהיו מקובלות על מיקרוסופט. עדיף להתרכז בנושאים כמו משך ההסכם, תנאי תשלום, תמהיל מוצרים ובעיות תמחור.

Privacy Policy